Dag 7 Knikkerdorp naar Vierlingsbeek

2 juli 2021 - Almere Buiten, Nederland

Vandaag zijn we langs de Maas naar Vierlingsbeek gelopen dat was net geen drie uur. We zijn langs de Maas leuke dorpjes tegen gekomen en wat leven de mensen daar riant. In de dorpen hebben de meeste mensen een riante tuin met kleinvee en vrij uitzicht. Toen we in Vierlingsbeek aankwamen zijn we verder met trein gereisd naar Nijmegen om weer terug huiswaarts te gaan. We zijn in Almere uit eten geweest en hebben de reis afgesloten met een cocktail.

Alles was een groot succes, vandaag hebben we 23.781 stappen gezet (15,69 km).

In totaal hebben we deze week 122,7 km gelopen, dat zijn 185.938 stappen !  ik ga straks even lekker met mijn voetjes omhoog haha..

1. Gea:
    2 juli 2021
    Wauw zeg!! Dat zijn een hoop km’s die jullie gelopen hebben. Fijn dat jullie zo genoten hebben en nu de voetjes even lekker wat rust gunnen. 😘
  2. Horst:
    3 juli 2021
    Dat is me wat! Ik heb al nieuwe schoenen voor jullie besteld. Geniet van de rust.