Dag 4 Terneuzen - Venlo

29 juni 2021 - Citaverde College Horst, Nederland

Vandaag hadden we een reisdag met de trein en 3h57m gelopen.

Ik dacht een hotel naast de Maas te hebben geboekt maar dat bleek 8km verderop te zijn ( schuld van booking,com die hotels in de buurt voorstelden, uiteraard absoluut niet mijn schuld).

Ook geheel onbedoeld bleek dat het hotel in het plaatsje Horst lag. Het hotel heet Graaf ter Horst en daarnaast, jawel kasteel ter Horst. Omdat we er laat aankwamen gaan we morgen mooie foto's maken van het kasteel.

We merkten wel dat we gisteren vermoedelijk over belast zijn geraakt, na 3 uur lopen dacht ik dat me voeten in de fik stonden. We hebben wel vlak voordat we aankwamen een rust plek gevonden om even aan te sterken ( ja ja we worden oud haha).

Het hotel is wel aan te raden, we hebben er heerlijk gegeten en de B&B is ontzettend leuk ingericht met houten balken.

Morgen gaan we naar Nationaal park de Maas duinen. Ik verwacht dan dat we  ook mooie foto's kunnen maken.

Vandaag totaal aantal stappen: 26.155  \ 17,2 km🙂

1. Nanda Horst:
    30 juni 2021
    Een geologische slenk (of ook wel graben) is een tektonische vallei ontstaan door twee ruwweg evenwijdige afschuivingsbreuken met een tegenovergestelde hellingsrichting. Als er omgekeerd tussen twee tegenoverliggende afschuivingen een 'hoog' ontstaat, spreekt men van een horst. Dat je het even weet🤣🤣🤣 Wat zou men hebben gedacht toen ze een achternaam moesten opgeven?🤔 Ik ben benieuwd naar jullie belevingen langs de Maas. XOXO
  2. Cristina Muysson:
    30 juni 2021
    Hallo Cristian en Hilde,
    Ik ben terug van vakantie en volg jullie iedere dag. Heel Spannend!!!
    Cristian, voor de voeten, een bad met zout water doet erg goed. (consejo de mama)
    Kus, beso
    Cristina
  3. Cobi:
    1 juli 2021
    Wat een leuke tocht zijn jullie aan het maken.
    Veel wandel plezier.