Dag 2 Cadzand-Bad naar IJzendijke

27 juni 2021 - IJzendijke, Nederland

Na een lekker ontbijt zijn we de wandeling naar Terneuzen begonnen met een overnachting in IJzendijke.

Naar IJzendijke is het ongeveer 4 uur lopen waarbij we op het eind in een fikse onweersbui terecht kwamen.  Om daaraan te ontsnappen zijn we snel onder een afdakje van een appartementencomplex gaan staan.  Er kwam toen een hele aardige bewoonster naar ons toe om ons in het voorportaal te laten schuilen. Ze bood ons drinken aan en een paraplu. We waren namelijk wel al in de buurt van onze bestemming maar Google-maps wist de weg even niet meer.  Gewapend met Google maps en de paraplu kwamen we aan bij B&B de Vrije Vlinders.

Niet bewust maar het was een soort van wellness center waar je kon floaten in een afgesloten cabine. Je blijft dan drijven door het zoute water. Het blijkt dat na 20 min drijven (floaten) je hersenen je ledematen niet meer registreren, toen haakte ik af...

Vanwege het slechte weer hebben we besloten om sushi te bestellen en op de kamer te blijven. We hadden een redelijk grote tv om Ned - Tsjechië te volgen.

We hebben de dag afgesloten met 30.850 stappen / 20,3 km.😀

1. Nanda Horst:
    29 juni 2021
    Hahaha dat floaten lijkt mij geweldig, maar wat als je hersenen het registreren van je ledematen niet meer oppakt?😳🤣 Spannend om te lopen met hevig onweer, gelukkig zijn er aardige mensen die willen helpen.