Treinreis van Bandung naar Banjar richting de Green Canyon

5 september 2016 - Pangandaran, Indonesiƫ

Zondagochtend 4 septemberĀ zijn we met de trein naar het plaatsje Banjar gegaan. De treinreis was werkelijk adembenemend. Aangekomen in Banjar hebben we een minibus gepakt richting Pangandaran. We hadden een hotel met uitzicht op zee (Bulak Laut hotel).

Het hotel had een gids voor ons geregeld waar we de komende twee dagen mee zouden optrekken.

We hebben de volgende dagĀ op maandag 5 september hebben we de Green Valley en de Green Canyon Ā bezocht.

De gids kwam met twee scooters en het is een geweldige ervaring om door de dorpjes van de locals te crossen op een scooter, je krijgt dan echt de sfeer vanĀ IndonesiĆ«Ā te pakken.

In de Green Valley zijn we een (kleine) grot ingezwommen, gelukkig had de gids een zaklantaarn bij zich want die waren wij natuurlijk vergeten. In de Green Valley bleven we al zwemmend de rivier volgen. Door de stroming kon je je heerlijk laten meevoeren door het water. De omgeving was net als de Green Canyon werkelijk prachtig.

Fotoā€™s

1. Nanda:
    7 september 2016
    Ziet er op de foto al mooi uit,, laat staan als je het in het echt ziet. De varaan heb ik trouwens gevonden hihi

xxx