1e Hotel Jogla Mahardhika / geen warm water..chips..

3 september 2016 - Bogor, Indonesiƫ

Vrijdagavond 2 september kwamen we aan in ons hotel Jogla. Er kwam een jong meisje aan die met handgebaren ons naar de kamer bracht. We waren de kamer binnen gelaten en ze was plotseling verdwenen. Toen we onze spullen hadden neergezet gingen we toch maar even naar haar op zoek voor eventueel wat drinken of eten. Toen we haar aantroffen bleek dat ze absoluut geen Engels kon. Zelfs met handen en voeten kwamen we er niet, het bleef bij een hoop lachen en vriendelijk knikken.Ā Ze kwamĀ uiteindelijk een kladblokje brengen zodat ik kon opschrijven wat ik nodig had. Bijzonder genoeg bleek ze hetĀ te begrijpen wat we nodig hadden. Een half uur later kwam ze thee brengen.

Douchen was na deze hele lange reis enorm welkom...maar.....er was enkel koud water....tevens was er geen Wi-Fi...waardoor we niet ons volgende hotel en reis konden plannen. We hadden dit hotel voor 2 nachten maar bij koud water trek ik de grens haha. We vertrokken de volgende ochtend.

Daar stonden we dan...zaterdag ochtend...geen plan...op straat..in the middle of nowhere...tja wat doe je dan....juist...lopen maar haha..